Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Η Julie μας μιλαει για την ημερα της αποφοιτησης και για την Ελενα!!

JULIE PLEC: "Θα υπαρξουν πολλα ερωτηματα οπως "Ποιος ειμαι? Τι θελω να κανω με την ζωη μου? Τι προοριζομαι να γινω? Που προκειται να παω?" Ολοι οι χαρακτηρες μας θα αντιμετωπισουν αυτα τα ερωτηματα καθως θα αποφασισουν για το αν θελουν να μεινουν ή να φυγουν, να πανε στο κολεγιο, να ταξιδεψουν τον κοσμο, να χωρισουν ή να μεινουν μαζι. Πολλες μεγαλες και σημαντικες αποφασεις ζωης καθως θα λεμε αντιο στο εφηβικο κεφαλαιο της σειρας μας."   
JULIE PLEC: "Η Ελενα ειναι χωρις οικογενεια. Υπαρχει μια σκηνη στο επομενο επεισοδιο οπου η Ελενα συμπληρωνει τις ανακοινωσεις αποφοιτησης και αναρωτιεται "Που να στειλω τις δικες μου?"http://www.tvguide.com/News/Kecks-Exclusives-Vampire-Diaries-1063735.aspx
Καθως η μερα της αποφοιτησης πλησιαζει, το μελλον ολων ειναι αβεβαιο... αλλα ειμαστε ιδιαιτερα περιεργοι για το μελλον του μοναδικου ανθρωπου που εχει παραμεινει στην σειρα.
JULIE PLEC: "Θα αφησουμε τον ευατο μας να χαρει πραγματικα τον Ματτ στα 2 τελευταια επεισοδια. Κοιταζει γυρω του ολους τους ανθρωπους στην ζωη του που ειναι ετοιμοι να αποφοιτησουν, ισως να πανε στο κολεγιο, ή να φυγουν και να ζησουν την υπερφυσικη τους ζωη καπου αλλου, και εκεινος βρισκεται εκει αναρωτιοντας για το επομενο βημα του. Σκεφτεται "Εχω καθολου επιλογες? Και ποιες ειναι? Και τι θελω να κανω τωρα που ειμαι ελευθερος να ξεφυγω απ'ολα αυτα αν το θελω?"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...