Διαβαστε το δευτερο μερος της συνεντευξη που εδωσε ο Andrew Chambliss.....
...Οκ ειπα ψεμματα οταν ειπα οτι μπορω να ονομασω τη διαφορα σε μια λεξη.Θα χρησιμοποιησω δυο λεξεις εδω-ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ.Και για να'μαι ειλικρινης αυτο ειναι το πραγμα που κανει το γραψιμο κατω απο πιεστικες προθεσμιες οσο ειναι δυνατον.Δεν υπαρχει τιποτα απ'την εργασια μεσα σ'ενα δωματιο γεματο ταλαντουχους συγγραφεις για να σπασουν την ιστορια,να βρουν λυσεις στα προβληματα του σεναριου και συχνα να γραφεις ενα σεναριο οσο το δυνατον γρηγοροτερα.Οταν γραφεις ενα σεναριο δικο σου πρεπει ολα αυτα να γινοντε απο'σενα και μονο-που ειναι δυνατον αλλα συχνα περνει πολυ περισσοτερο,χτυπας το κεφαλι σου στον τοιχο πολυ περισσοτερο και γενικα ειναι μοναχικο.
Ειχα την τυχη να εργαστω σε καποια υπεροχα δωματια-ο Joss εθεσε ενα καταπληκτικο δωματιο στο Dollhouse,το ιδιο με του Steve Deknigh στο Spartacus κι υπαρχει πιεση στο να βρεθουν ταλαντουχοι,εργατικοι και διασκεδαστικοι ανθρωποι σαν ομαδα περισσοτερο κι απ'τους συγγραφεις.Εχω την τυχη να περναω ετσι τις μερες μου στο Vampire diaries.Ο καθενας καταληγει στις δυναμεις του και σε ιδιαιτερα ταλεντα στο δωματιο ωστε ν ακαταληξουμε μαθαινοντας μια συμφωνια οσον αφορα το γραψιμο απ'τους συναδελφους.''
Ησουν βοηθος του Tim Kring την πρωτη σεζον στη σειρα Heroes και στη συνεχεια συγγραφεας στο Bionic Woman.Η μεταβαση απο βοηθος σε συγγραφεα ηταν δυσκολη?
''Ειναι παντα δυσκολο να κανεις το αλμα απο βοηθος σε συγγραφεα κι αισθανομαι πολυ τυχερος που εκανα το αλμα οταν το εκανα.Ειχα υπογραψει με τον μανατζερ μου λιγο μετα αφου αρχισα να εργαζομαι για τον Tim στo Heroes.Κατα το πρωτο μισο της σεζον σαν βοηθος του Tim εχτισα το χαρτοφυλακιο μου ετσι ωστε απ'την εποχη μου του προσωπικου μου χρονου ειχα χαρακτηριστικα απο καποια συναρπαστικα σοου κι εναν πιλοτο που μου εστειλε ο ατζεντης μου.Την ιδια στιγμη απολαμβανα ολα οσα μπορουσα σε μια σειρα απ'το να εργαζομαι και να βλεπω τον Tim στην πρωτη σεζον της σειρας Heroes.
Κατα τη διαρκεια της σεζον ο πιλοτος μου εγινε δεκτος και κατεληξα σε συναντηση με τους ειδικους για τους πιλοτους κι ισχυριστηκαν την παραλαβη για την επομενη σεζον-ενα απ'αυτα ηταν το Bionic Woman.Χρωσταω ακομα πολλα στους Glen Morgan και David Erick για την ευκαιρι απου μου εδωσαν.Οταν συναντηθηκα μαζι τους για το Bionic Woman δεν ειχα πιστωσεις στο ονομα μου εκτος απο μερικα κομικς.Λιγες μερες αργοτερα πηρα το τηλεφωνημα απ'τον μανατζερ μου,κατι που καθε επιδοξος συγγραφεας θελει ν'ακουσει-σε δεχτηκαν.Yeiii,ας γιορτασουμε!Στη συνεχεια επικρατει λιγο ο πανικος ωστε να μην τα θαλασσωσεις!
Ευτυχως η μεταβαση μες τη δουλεια δεν ηταν τοσο δυσκολη οσο περιμενα.Η μεγαλυτερη αλλαγη για'μενα ηταν η σκεψη γι'αυτο που καποιος αλλος επρεπε να κανει με τη σκεψη για το τι χρειαζομαι εγω να κανω-κατι τ'οποιο ερχεται και με την ιστορια.Πολυ διασκεδαστικο να περνες την απαντηση απ'το τηλεφωνο και να εχεις καποιο χρονοδιαγραμμα,αλλα δεν ειναι κι απαραιτητα ευκολο.Υπαρχει ενας σωστος τροπος να συνδυασεις την κληση στο αφεντικο αλλα να βρεθει και το σωστο στορυ.Aλλα για τον Jamie Sommers δεν ειναι κι ευκολο να βρω αυτον τον τροπο.Αν ηταν πιο ευκολο ισως κι η σειρα να διαρκουσε περισσοτερο...
Το Bionic Woman ειχε μεγαλο προσωπικο που βοηθησε με αυτη τη μεταβαση.Ο Glen Morgan ετρεχε τη σειρα τη στιγμη που μ'εκανε να νιωσω σαν το σπιτι μου.Ο Jason Smilovic ηταν επισης ενας απ'τους EP και με πηρε υπο την προστασια του.Ακομα κι αν το Bionic Woman ηταν βραχυβιο κι ειχε και μερικες προσκρουσες,κατεληξα να δουλευω με μεγαλους συγγραφεις και παραγωγους-Glen Morgan,Jason Smilovic,Jason Katins,David Erick...κι εμαθα πολλα απ'τον καθενα.''
Εχεις δουλεψει με τους Joss Wheldon,Jane Espenson και Tim Kring.Ειχες ποτε μια μεγαλη στιγμη οταν ησουν 'Θεε μου ειμαι στο δωματιο μ'αυτους τους ανθρωπους''?
''Νοιμζω οτι η μεγαλυτερη στιγμη μου ηταν οταν ο Joss μου τηλεφωνησε για να με καλωσορισει στο Dollhouse αμεσως μετα τη συμφωνια μου που ειχε κλεισει.Βεβαια ο χρονος απ'οταν συναντηθηκα με τους Joss,Liza Craft και Sara Fain οταν ημουν επισημα στην ομαδα,η σειρα που θα ξεκινουσε ηταν λιγοτερο απο 24 ωρες οποτε δεν ειχα επεξεργαστει το ποσο cool ηταν απο τοτε που δουλεψα με τον ανθρωπο που δημιουργησε την Buffy-και να που μιλουσα στο τηλεφωνο μαζι του.
Το μονο που περνουσε απ'το μυαλο μου οταν αρχισε η συνομιλια ηταν 'Μην πεις κατι ηλιθιο...εισαι αρκετα εξυπνος...μην πεις κατι βλακωδες',αλλα ο Joss εχει τον τροπο του να σε κανει να νιωθεις ανετα οταν μιλας μαζι του κι ετσι το αγχος εξαφανιστηκε κι αρχισαμε να κουβεντιαζουμε για τη σειρα και τελικα πριν με αποχαιρετισει μου ειπε την ωρα που θα υποβαλει την δουλεια μου το επομενο πρωι.Οταν εκλεισα το τηλεφωνο βυθιστηκα στο τι συμβαινει πραγματικα.Ο Joss ηταν το αφεντικο μου κι εγω θα εγραφα για το Dollhouse την επομενη μερα.
Οσο διαφορετικοι κι αν ειναι ο Kevin κι ο Joss καλλιτεχνικα,η προσοχη τους στον καθε χαρακτηρα ειναι αυτο που τους κανει τοσο καλους κι αυτος πιστευω ειναι κι ο λογος που κανουν επιτυχια στην τηλεοραση.Στην τελικη η τηλεοραση ειναι για τους χαρακτηρες-τους αναπτυσσει και τους διευρυνει για μεγαλο χρονικο διαστημα.Γι'αυτο κι οι ανθρωποι συντονιζοντε καθε εβδομαδα.Ειμαι τυχερος που συνεργαστηκα με τους συγγραφεις που δε θα μου επιτρεψουν ποτε να ξεχασω αυτο.''
Εχεις δουλεψει σε δυο sci fi σειρες (Bionic Woman,Dollhouse) και τωρα και στη σειρα φαντασιας Vampire diaries.Υπαρχει διαφορα στο γραψιμο αναμεσα σε μια σειρα sci fi και σε μια σειρα φαντασιας?
''Δε νομιζω οτι μια σειρα φαντασιας ειναι περισσοτερο η' λιγοτερο περιοριστικη απο μια sci fi η΄ αντιστροφα.Το Dollhouse και το VD ειναι δυο σειρες που εχουν να κανουν με τους χαρακτηρες-κι ολα τα στολιδια του κοσμου ειναι τροπος για να εξερευνηθουν αυτοι οι χαρακτηρες.Στο Dollhouse μελετωντας τους χαρακτηρες και τα θεματα της ταυτοτητας μεσω του εγκεφαλου και της τεχνολογιας.Στο VD εξερευνουμε τους χαρακτηρες μεσω βαμπιρ,λυκανθρωπων κι οτι αλλο υπερφυσικο.
Ενα καλο πραγμα γι'αυτα τ αδυο ειδη ειναι η δημιουργια του κοσμου που κατοικουν αυτοι οι χαρακτηρες.Δεν ειναι οπως μια αστυνομικη σειρα η' μια σειρα με δικηγορους η' ιατρικη σειρα οπου υπαρχουν οροισμενα πραγματικα κατασκευασματα που μενεις πιστος-στην επιστημονικη φαντασια αν χρειαζεσαι καποια ειδος της τεχνολογιας το συνθετεις.Ισως γραφω επιστημονικη φαντασια και φαντασια γιατι εγω δε γνωριζω αρκετα το να εισαι μπατσος η' δικηγορος η' γιατρος,αλλα μ'αρεσει να σκεφτομαι το γραψιμο μου σαν διασκεδαστικο.''
Το VD βασιζεται σε σειρα απο βιβλια,ενω το Dollhouse ειναι αυθεντικο.Ειναι διαφορετικη η διαδικασια οταν περνεις τη σειρα βιβλιων και τη μεταφερεις στην οθονη?Η' δεν ακολουθειτε τα βιβλια?
''Δεν τ'ακολουθουμε στενα,οποτε η διαδικασια δε διαφερει απ'αυτο που εζησα στο Dollhouse.''
Ξερω οτι δεν εχεις εργαστει πραγματικα για ενα,αλλα εχεις την αισθηση οτι η διαδικασια συγγραφης διαφερει απ'το υφος που δειχνει?
''Δε νομιζω πως η διαδικασια συγγραφης ειναι διαφορετικη μ'αυτο που δειχνει.Οταν σπας μια ιστορια ακομα χρειαζεσαι να βρεις ολα τα ιδια πραγματα-μια ιστορια που σημαινει κατι για τους χαρακτηρες,μια ιστορια που εχει αρκετες στροφες ετσι ωστε να μπορει να διατηρηθει στην οθονη και μια ιστορια που να αισθανεσαι πως υπαρχει καποιος λογος για να την πεις.Οπως ανεφερα πριν,η μονη διαφορα ειναι οταν η ιστορια λαμβανει χωρο μεσα απο κανονες που πρεπει ν'ακολουθησει σ'αυτον τον κοσμο.''
Ευτυχως η μεταβαση μες τη δουλεια δεν ηταν τοσο δυσκολη οσο περιμενα.Η μεγαλυτερη αλλαγη για'μενα ηταν η σκεψη γι'αυτο που καποιος αλλος επρεπε να κανει με τη σκεψη για το τι χρειαζομαι εγω να κανω-κατι τ'οποιο ερχεται και με την ιστορια.Πολυ διασκεδαστικο να περνες την απαντηση απ'το τηλεφωνο και να εχεις καποιο χρονοδιαγραμμα,αλλα δεν ειναι κι απαραιτητα ευκολο.Υπαρχει ενας σωστος τροπος να συνδυασεις την κληση στο αφεντικο αλλα να βρεθει και το σωστο στορυ.Aλλα για τον Jamie Sommers δεν ειναι κι ευκολο να βρω αυτον τον τροπο.Αν ηταν πιο ευκολο ισως κι η σειρα να διαρκουσε περισσοτερο...
Το Bionic Woman ειχε μεγαλο προσωπικο που βοηθησε με αυτη τη μεταβαση.Ο Glen Morgan ετρεχε τη σειρα τη στιγμη που μ'εκανε να νιωσω σαν το σπιτι μου.Ο Jason Smilovic ηταν επισης ενας απ'τους EP και με πηρε υπο την προστασια του.Ακομα κι αν το Bionic Woman ηταν βραχυβιο κι ειχε και μερικες προσκρουσες,κατεληξα να δουλευω με μεγαλους συγγραφεις και παραγωγους-Glen Morgan,Jason Smilovic,Jason Katins,David Erick...κι εμαθα πολλα απ'τον καθενα.''
Εχεις δουλεψει με τους Joss Wheldon,Jane Espenson και Tim Kring.Ειχες ποτε μια μεγαλη στιγμη οταν ησουν 'Θεε μου ειμαι στο δωματιο μ'αυτους τους ανθρωπους''?
''Νοιμζω οτι η μεγαλυτερη στιγμη μου ηταν οταν ο Joss μου τηλεφωνησε για να με καλωσορισει στο Dollhouse αμεσως μετα τη συμφωνια μου που ειχε κλεισει.Βεβαια ο χρονος απ'οταν συναντηθηκα με τους Joss,Liza Craft και Sara Fain οταν ημουν επισημα στην ομαδα,η σειρα που θα ξεκινουσε ηταν λιγοτερο απο 24 ωρες οποτε δεν ειχα επεξεργαστει το ποσο cool ηταν απο τοτε που δουλεψα με τον ανθρωπο που δημιουργησε την Buffy-και να που μιλουσα στο τηλεφωνο μαζι του.
Το μονο που περνουσε απ'το μυαλο μου οταν αρχισε η συνομιλια ηταν 'Μην πεις κατι ηλιθιο...εισαι αρκετα εξυπνος...μην πεις κατι βλακωδες',αλλα ο Joss εχει τον τροπο του να σε κανει να νιωθεις ανετα οταν μιλας μαζι του κι ετσι το αγχος εξαφανιστηκε κι αρχισαμε να κουβεντιαζουμε για τη σειρα και τελικα πριν με αποχαιρετισει μου ειπε την ωρα που θα υποβαλει την δουλεια μου το επομενο πρωι.Οταν εκλεισα το τηλεφωνο βυθιστηκα στο τι συμβαινει πραγματικα.Ο Joss ηταν το αφεντικο μου κι εγω θα εγραφα για το Dollhouse την επομενη μερα.
Οσο διαφορετικοι κι αν ειναι ο Kevin κι ο Joss καλλιτεχνικα,η προσοχη τους στον καθε χαρακτηρα ειναι αυτο που τους κανει τοσο καλους κι αυτος πιστευω ειναι κι ο λογος που κανουν επιτυχια στην τηλεοραση.Στην τελικη η τηλεοραση ειναι για τους χαρακτηρες-τους αναπτυσσει και τους διευρυνει για μεγαλο χρονικο διαστημα.Γι'αυτο κι οι ανθρωποι συντονιζοντε καθε εβδομαδα.Ειμαι τυχερος που συνεργαστηκα με τους συγγραφεις που δε θα μου επιτρεψουν ποτε να ξεχασω αυτο.''
Εχεις δουλεψει σε δυο sci fi σειρες (Bionic Woman,Dollhouse) και τωρα και στη σειρα φαντασιας Vampire diaries.Υπαρχει διαφορα στο γραψιμο αναμεσα σε μια σειρα sci fi και σε μια σειρα φαντασιας?
''Δε νομιζω οτι μια σειρα φαντασιας ειναι περισσοτερο η' λιγοτερο περιοριστικη απο μια sci fi η΄ αντιστροφα.Το Dollhouse και το VD ειναι δυο σειρες που εχουν να κανουν με τους χαρακτηρες-κι ολα τα στολιδια του κοσμου ειναι τροπος για να εξερευνηθουν αυτοι οι χαρακτηρες.Στο Dollhouse μελετωντας τους χαρακτηρες και τα θεματα της ταυτοτητας μεσω του εγκεφαλου και της τεχνολογιας.Στο VD εξερευνουμε τους χαρακτηρες μεσω βαμπιρ,λυκανθρωπων κι οτι αλλο υπερφυσικο.
Ενα καλο πραγμα γι'αυτα τ αδυο ειδη ειναι η δημιουργια του κοσμου που κατοικουν αυτοι οι χαρακτηρες.Δεν ειναι οπως μια αστυνομικη σειρα η' μια σειρα με δικηγορους η' ιατρικη σειρα οπου υπαρχουν οροισμενα πραγματικα κατασκευασματα που μενεις πιστος-στην επιστημονικη φαντασια αν χρειαζεσαι καποια ειδος της τεχνολογιας το συνθετεις.Ισως γραφω επιστημονικη φαντασια και φαντασια γιατι εγω δε γνωριζω αρκετα το να εισαι μπατσος η' δικηγορος η' γιατρος,αλλα μ'αρεσει να σκεφτομαι το γραψιμο μου σαν διασκεδαστικο.''
Το VD βασιζεται σε σειρα απο βιβλια,ενω το Dollhouse ειναι αυθεντικο.Ειναι διαφορετικη η διαδικασια οταν περνεις τη σειρα βιβλιων και τη μεταφερεις στην οθονη?Η' δεν ακολουθειτε τα βιβλια?
''Δεν τ'ακολουθουμε στενα,οποτε η διαδικασια δε διαφερει απ'αυτο που εζησα στο Dollhouse.''
Ξερω οτι δεν εχεις εργαστει πραγματικα για ενα,αλλα εχεις την αισθηση οτι η διαδικασια συγγραφης διαφερει απ'το υφος που δειχνει?
''Δε νομιζω πως η διαδικασια συγγραφης ειναι διαφορετικη μ'αυτο που δειχνει.Οταν σπας μια ιστορια ακομα χρειαζεσαι να βρεις ολα τα ιδια πραγματα-μια ιστορια που σημαινει κατι για τους χαρακτηρες,μια ιστορια που εχει αρκετες στροφες ετσι ωστε να μπορει να διατηρηθει στην οθονη και μια ιστορια που να αισθανεσαι πως υπαρχει καποιος λογος για να την πεις.Οπως ανεφερα πριν,η μονη διαφορα ειναι οταν η ιστορια λαμβανει χωρο μεσα απο κανονες που πρεπει ν'ακολουθησει σ'αυτον τον κοσμο.''
*Ευχαριστουμε πολυ την Νανσυ για αυτη την αναρτηση
Eλληνικος λιγκος...αλλα μπραβο για την προσπαθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε βαζει γλωσσα μεσα ο φουστης!!!