Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Συνεντευξη του Ian Somerhalder

                       

Η δημοσιoγραφος που επισκέφτηκε την Πλεκ επισκέφτηκε και τον Ίαν τη μέρα μετά τα γενέθλιά του και λέει ότι ο Ίαν της είπε τα εξής σχετικά με το πώς πέρασε την μέρα των γενεθλίων του......


"Ήμουν στα γυρίσματα όλη τη μέρα...βασικά γυμνός.Ήμουν γυμνός σε μια σκηνή με ντούζ και μετά έκανα ένα μπάνιο με αφρό διάρκειας 3μιση ωρών με μια όμορφη γυναίκα στα γυρίσματα...σχεδόν γυμνός.Μετά τη δάγκωσα και τη μασούλησα λίγο και μετά μου έφεραν μια τεράστια τούρτα και μου είπαν το τραγουδάκι των γενεθλίων καθώς ήμουν στο μπάνιο.Επίσης ίδρυσα το ίδρυμά μου "The Ian Somerhalder Foundation" που είναι το πιο τέλειο συμβάν.Ήταν μια μέρα που θα τη θυμάμαι.Η ενέργεια γύρω μου ήταν πολύ ψηλαφητή"

Σε αναφορά της δημοσιογράφου στην απήχηση των γενεθλίων στο twitter χαμογέλασε και είπε "Ξέρω, είναι τρελό!Και σας ευχαριστώ όλους, τα μήντια και τους fans.Ήταν πολύ δυνατή μέρα.Στο τέλος της ήμουν πτώμα, γι αυτό και λέω ότι ήταν τόσο γεμάτη.Ήταν τέλεια!Δε θα μπορούσα να τη γιορτάσω καλύτερα.Αν έπρεπε να δουλέυω, να είμαι με όλους αυτούς τους ανθρώπους και να είμαι γυμνός όλη μέρα με μια αιθέρια ύπαρξη...θα μπορούσε να είναι και χειρότερα.

Σχετικά με το πώς βλέπει να εξελίσσεται το Delena, σχολίασε: "Απλώς θέλω να τα βρεί μαζί της τελικά.Εννοώ, ο Στέφαν τις έχει και τις δύο και πιστεύω ότι είναι ώρα να αρχίσει να πληρώνει...Δεν έχω ιδέα για το πώς αυτό θα συμβεί πάντως.Απλώς θα ήθελα να τον δω να έχει τη συμπάθειά τηςν να δεί (εκείνη) ότι δεν είναι και τόσο κακότροπος...αλλά το θέμα είναι ότι έιναι!Κι έτσι δεν ξέρω στην πραγματικότητα που θέλω να πάει αυτό.Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτός την προστατεύει."

Όταν ρωτήθηκε για το δυσκολότερο κομμάτι της ερμηνείας του Ντέημον είπε: "το δυσκολότερο ήταν η μαλακή πλευρά του σίδερου.Σαν να λέμε (τραγουδιστά) έλα να δείς τη μαλακή πλευρά του ...Σάλβατορ.Είναι δύσκολο γιατί πρέπει να υπάρχει αλήθεια και υπάρχει πολύς πραγματικός πόνος μέσα στο χιούμορ αυτό.Ο μανιακός δολοφόνος μέσα του αρχίζει και υποχωρεί λόγω του ότι, δε θέλω να ακουστώ σα χαλασμένο CD, αλλά πλέον τα ρίσκα έχουν αυξηθεί επειδή τώρα πια νοιάζεται για κάποιους.Υπάρχουν ρίσκα."

Πάνω σε αυτό το τελευταίο πρόσθεσε λίγο αργότερα και το εξής: "αρχίζει να αισθάνεται πράγματα που δε θέλει να αισθάνεται.Δε του αρέσει να αισθάνεται το οτιδήποτε για τον οποιονδήποτε, επειδή μετά υπάρχουν ρίσκα που πρέπει να παίρνει.Όπως το ρίσκο του να χάσει κάποιον για τον οποίο έχει αισθανθεί κάτι.Ήταν στ' αλήθεια αντίθετο στη διαίσθησή μου αρχικά γιατί είχα συνηθίσει στον κακό Ντέημον.Το να έχω αυτές τις μετατροπές μου ήταν δύσκολο.Έλεγα "για μισό!"Ο Ντέημον μαλακώνει και μετά προσπάθησε να σκοτώσει τον Τζέρεμυ κι είπα "α ναι, δε πειράζει μωρέ!"

*Ευχαριστουμε πολυ τον Τσακ για αυτη την αναρτηση

12 σχόλια:

  1. Μωρή αρρώστια Ιαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Νταξει ο τυπος δεν την παλευει καστανο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατι μωρε?!
    Αυτο με τη σελιδα που εφτιαξε οντως παει καλα κ μπραβο του...θυμαμαι κατι ειχε αναφερει απο περυσι κ τελικα το'κανε!
    Εμενα μ'αρεσει η μαλακη του πλευρα (κι η κακη του)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παντως ειχα δικιο που ελεγα οτι δεν την παλευει με τις σκηνες που πρεπει να αλλαξει χαρακτηρα...!!!
    Το ειπε και μονος του!
    Δε πειραζει θα μεγαλωσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX

    Κι εμενα Ορεστη!!!Κυνηγος αγριογουρουνων FTW!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. oxi re si oresti sto vd einai polu kaliteros (etsi pisteuw) sto lost den to boithouse polu kai o rolos tou, pantos san xaraktiras o ian mou bgazei kati arnitiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικα ειμαστε πολλοι που λατρευουμε τον Ιαν...
    Μα'στα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικα ειστε πολλοι αντρες που δεν τον πατε!!!!
    Χαχαχχαχαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχα...απλα λεω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξερω ξερω....
    Ολοι βαθια μας ονειρευομαστε να αποκτησουμε τα γεννητικα του οργανα και τη φατσα του αλλα ο εγωισμος μας δε μας αφηνει να το παραδεχθουμε και του τη λεμε με την πρωτη ευκαιρια!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
    Κι εγω νομιζα μονο οι γυναικες ζηλευουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχααχαχχαχαχαχααχαχαχαχχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαααχαχχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχχααχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα....θεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...