Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Συνέντευξη της Katerina Graham στο tv chick

                            

Διαβαστε μια συνεντευξη της Katerina Graham που εδωσε στο tv chick οπου μιλαει για ερωτικο τριγωνο με Λουκα και Τζερεμυ, για τους γονείς που δεν γνωρισε κ.α. πολλα......



M' αρέσει πολύ η Μπόνυ σε αυτή τη σαιζόν.
Ω, ευχαριστώ!

Έχει αναλάβει πολλές ευθύνες.Πώς είναι το να παίζεις μια καινούργια Μπόνυ, με περισσότερη αυτοπεποίθηση;
Μου αρέσει πολύ.Μου αρέσει που παίζω έναν χαρακτήρα πολύ δυναμωμένο και που κάνει δύσκολες επιλογές. Ένα πολύ ανιδιοτελές άτομο.Και πολύ συμπονετική λόγω της ηλικίας της.Πάντα φροντίζει τους φίλους της και είναι πιστή.Μου αρέσει πολύ στ' αλήθεια.Είμαι περήφανη για τον χαρακτήρα που έχει.Βέβαια είναι ικανή να γίνεται εντελώς κακίστρω.Κάτι που μ' αρέσει και δεν το θεωρώ καθόλου κακό.Πολλοί λένε "η Μπόνυ ήταν πολύ σκύλα στον τάδε" κι εγώ λέω "καλώς, έτσι έπρεπε".Την υπερασπίζομαι και με νοιάζει η ισορροπία της δυναμικότητας του χαρακτήρα της.

Θα συνεχίσουμε να βλέπουμε ερωτικό τρίγωνο με Λούκα και Τζέρεμυ;
Σίγουρα θα δείτε περισσότερα για τον Λούκα αλλά και τον Τζέρεμυ και μ' αρέσει αυτό το τρίγωνο.Μου αρέσει που αναλύουν αυτή την πτυχή της Μπόνυ γιατί μέχρι στιγμής η ανάλυση του χαρακτήρα της αφορούσε την οικογένειά της και την ιστορία που αυτή έχει καθώς και τη μαγεία.Αλλά καθόλου τα αισθήματα της Μπόνυ.

Είναι όμορφο να τη βλέπουμε να έχει αίσθημα για κάποιον.
Ναι, όντως.

Και σε ένα πρόσφατο επεισόδιο ακούσαμε την επανέκδοση που έκανες στο τραγούδι "I’m Only Happy When It Rains".
Nαι!Για πλάκα το έκανα βασικά.Από μικρή είμαι φαν των Garbage και δεν ήθελα να κλέψω τη δόξα τους-μια φαν που κάνω ένα τραγούδι είμαι.

Πώς προήλθε αυτό;Εκείνοι σε πλησίασαν;Εκείνοι διάλεξαν το τραγούδι;
Βασικά έγινε για τη σειρά.Ούτε καν μου είχαν πει να το κάνω.Συζητούσαμε με τον σύμβουλό μου και μου λέει "γιατί δεν κάνεις ένα τραγούδι για το VD;"Του είπα ότι στην πραγματικότητα το στυλ μου δεν είναι ούτε κατά διάνοια κοντά στη σειρά.Θέλω να διατηρήσω τα χαρακτηριστικά της σειράς, δεν παίζει να της βάλω κάποιο τραγούδι.Όχι, δεν τραγουδάω στη σειρά, δεν κάνω
απολύτως τίποτα στη σειρά.Η Μπόνυ είναι η Μπόνυ και τέρμα.Έτσι ήμουν.Και μου λέει "τότε λοιπόν γιατί δεν κάνεις απλώς ένα τραγούδι ΓΙΑ τη σειρά;".Του είπα "οκ, εφόσον δεν είναι κάτι εξεζητημένο".Κι έτσι το προχωρήσαμε-και στην αρχή έλεγα να κάνω ένα τραγούδι των Smashing Pumpkins.Μου αρέσουν τα τραγούδια των 90's.Αποφασίσαμε για τους Garbage όμως, το ηχογράφησα και ο σύμβουλος το έστειλε στον Kevin Williamson.Εκείνος το λάτρεψε και το έβαλε στη σειρά και λέω "τ-τ-τ-τ-τι;;;;;Το έβαλες στη σειρά;;;"Ποτέ πριν δεν είχε μπει η μουσική μου σε κάποια σειρά.Έιχα κάτι στο MTV σαν σκορ, όταν ήμουν 14.Είναι η τρίτη φορά που βάζουν καπου τραγούδι μου.Και γι αυτό κολακεύτηκα πολύ και χαίρομαι που τους άρεσε.Είναι ένας διαφορετικός ήχος για μένα.Πολύ πιο ροκ.Εγώ συνήθως ποπ κάνω.Κι έτσι είχε φάση.

Όταν το άκουσα στη σκηνή λέω "αυτή δεν είναι;"
Ταίριαξε πολύ με τη σκηνή.Και ήμουν πολύ χαρούμενη.

Θα ακούσουμε και τίποτα άλλο λες;
Οπωσδήποτε.Δεν είμαι σίγουρη για τη σειρά βέβαια.Θα πρέπει να είναι απόλυτα φτιαγμένο για τη σειρά και όχι κάτι έξω από αυτά που ξέρω.Θέλω να κρατήσω ξεχωριστά τις δύο δουλειές.Αλλά όσο αφορά στη μουσική μου, ναι, θα κάνω αυθεντική μουσική του χρόνου και θα βγάλω σινγκλ.Οπωσδήποτε όμως ήθελα να περάσω αυτή τη χρονιά γυρίζοντας έτσι ώστε ο κόσμος να
εξοικειωθεί με αυτό που είμαι, αν με ρωτήσουν στο κάτω κάτω είμαι καλλιτέχνις σε κάθε περιπτωση.Απλώς θέλω να είμαι καλλιτέχνης. Απλώς θέλω να κάνω μουσική.Και απλώς θέλω να φτιάχνω χαρακτήρες και να το κάνω αυτό, κι έτσι ήταν ωραίο που μπόρεσα να το μοιραστώ αυτό με τους fans και να τους χαρίσω τη μουσική μου.Μου αρέσει να μοιράζω τζάμπα remix.

Θα δούμε καθόλου κάτι σχετικό με την Μπόνυ και την ξαδέρφη της;
Δε ξέρω.Προς το παρόν, δεν είναι στο σενάριο αλλά ειλικρινά το ελπίζω.Μου άρεσε η Λούσι και μου αρέσει όταν η Έμιλυ είναι στα επεισόδια όπως επίσης μου άρεσε και η συνεργασία με την Jasmine Guy (που έπαιζε τη γιαγιά).Επομένως όποτε είναι να δουλέψω με κάποιο μέλος της οικογένειας, έχουμε φοβερή χημεία.Ελπίζω να ξαναγίνει.Μου αρέσει ο χαρακτήρας.Και θα ήθελα να γνωρίσω τους γονείς μου.

Πιστεύω ότι, πέρα από τον Λούκα, η Μπόνυ χρειάζεται κάποιες συμβουλές.Είσαι πολύ μονη σου!
Ναι!Οπωσδήποτε χρειάζεται πολλές συμβουλές.Πολλές φορές δε ξέρει τι κάνει.Νταξει πολλοί δε ξέρουν τι κάνουν...

Ποιό ήταν το δυσκολότερο πράγμα στην ερμηνεία της Μπόνυ μέχρι στιγμής;
Το να την κάνω αληθινή συνεχώς.Πρόκειται για χαρακτήρα που μπορεί να κάνει τα πάντα:από το να βάζει φωτιά σε αυτοκίνητα μέχρι και να σηκώνει στον αέρα πούπουλα, ή να αγγίζει κάποιον και να μπορεί να λέει ποιός στ' αλήθεια είναι!Μπορεί να φανεί σαν φαντασία και πρέπει να συνδέσω την Μπόνυ στη ζωή μου και στο ποιά είμαι και πρέπει να κάνω τόσα άλλα συγκεκριμένα πράγματα για να την κάνω να φαίνεται αληθινή.Έτσι, όταν λέω έναν ψαλμό ή ένα ξόρκι, βγαίνει σαν να ήταν πραγματικό.Γιατί κάλλιστα θα μπορούσε να φανεί σαν κακή ηθοποιία.(γέλια)Και γι αυτό αγχώνομαι λίγο και σκέφτομαι "ωχ, Θεέ μου πώς θα το καταφέρω;"Πώς θα καταφέρω τους ανθρώπους να πιστέψουν ότι αυτό συμβαίνει στ' αλήθεια;"Όπως όταν αιμορραγώ στη μύτη ή όταν λιποθυμώ κτλ. Γι αυτό πιστεύω ότι αυτό είναι το δυσκολότερο πράγμα: να το κάνω να φαίνεται αληθινό.

Έχεις κάποια αγαπημένη στιγμή ή σκηνή από αυτές που έχεις γυρίσει μέχρι τώρα;
Το πρώτο που μου 'ρχεται τώρα είναι η σκηνή που η Ελένα ανεβαίνει τις σκάλες αφού την έχουν απαγάγει και της έχω γράψει ένα σημείωμα.Κατέληξα με μια αιμορραγία στη μύτη εξαιτίας αυτού του πράγματος.Και ανεβαίνει τις σκάλες και πήγα και την αγκάλιασα. Δεν έλεγα κάτι στη σκηνή, αλλά και μόνο αυτό το δέσιμο με τη Νίνα ήταν ίσως μια από τις αγαπημένες μου σκηνές επειδή το ζούσα πραγματικά.

Και πιστεύεις ότι θα δούμε κάποια περιπλοκή λόγω του δεσίματος της Μπόνυ με τον Λούκα;
Πιθανόν!Είμαι σίγουρη πως θα το συζητήσουν με τον Λούκα και πιστεύω ότι η Μπόνυ ίσως βρει τον μπελά της, αλλά πέρα από αυτό, έπρεπε να κάνει ό,τι έπρεπε να κάνει!

Με ποιόν πιστεύεις ότι πρέπει να είναι η Μπόνυ;Τον Λούκα;Τον Τζέρεμυ;Κάποιον άλλο;
Με όλους!

Τον Ντέημον;
Με όλους!Οι πάντες όλοι...

(γέλια)Και μήπως μπορείς να μας πεις κάτι σχετικά με το τι θα δούμε μετά τη διακοπή;
Κάποιος επιστρέφει.

Τί άλλο;
Λύκοι και βαμπίρ συγκρούονται.

Καλή φάση!Οι μάγισσες συγκρούονται;
Ποιός ξέρει;Ίσως!Και η Μπόνυ εισπράττει ένα φιλί!Δε λέω από ποιόν, αλλά το εισπράττει!

Θα δούμε κι άλλα "καλά" ξόρκια;
Σίγουρα.Τους αρέσουν.Σίγουρα θα δείτε περισσότερα ξόρκια.Τους αρέσει να κάνουν τους ψαλμούς και τα ξόρκια κι όλα τα σχετικά! Είμαι σίγουρη ότι όλο και κάτι θα πρέπει να ξε-ξορκιστεί, αντι-ξορκιστεί, ξανα-ξορκιστεί.

Η Μπόνυ θα παραμείνει μπλεγμένη στην υπόθεση "φεγγαρόπετρα";
Έχει κολλήσει σε αυτό μάλλον.Και πώς μπορεί να ξεφύγει;Δε μπορεί.Επομένως, οπωσδήποτε.Οπωσδήποτε παραμένει μπλεγμένη.



*Ευχαριστουμε πολυ τον Τσακ για αυτη την αναρτηση

6 σχόλια:

  1. Tιμη μου...

    http://www.youtube.com/watch?v=4X5nmhyKt_U

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    Αυτό είναι το τραγουδι της Μπονυ, προσεχως θα κυκλοφορήσει καινούργιο remix....
    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαχαχαχχαχαχαχχα...το'πες κ το'κανες,ναι!!!

    Βου να μου χαθεις που θελεις κ τους παντες ασε τον Ντειμον για αλλες λυγουρα!!!...Η ιστορια της θα'ναι πολυ ενδιαφερουσα κ φυσικα θελω να δω τι θα γινει με Λουκα κ Τζονα!Θελω να δω τι αλλο θα κανει με τα μαγικα της κ σιγουρα τι θα γινει με την φεγγαροπετρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw thelw na dw thn oikogenia ths bonnie, nomizw auto to thema tha exei polu endiaferon (kai apo oti fenete mas to kratane gia ton 3 kuklo)

    *xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa a re tsak patagos me auto to tragoudi, kai tis teriazei ganti ths boonie (kai malista petsino)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μέ όλους ??? χαχαχαχαχαχαχαχα
    Καλό τσουλάκι μας βγήκε και αυτή... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. esi tora poios apo tous 2 stavrous eisai?
    mas exete mperdepsei re paidia xaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.youtube.com/watch?v=RkbEXqa9XUE

    Να το και το remix!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΡΟΗ!!!!!!!!!!!

    (Απολαυστε υπευθυνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...