Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Flecking Awards: Ian Somerhalder is Best TV Actor


Και το βραβείο για το Best TV Actor πηγαίνει ... στον Ian Somerhalder.
Ο οποιος καταφερε να το παρει αναμεσα σε πολυ γνωστα ονοματα οπως οι Joshua Jackson (Fringe), Chris Colfer (Glee), Neil Patrick Harris (How I Met Your Mother), Matt Smith (Doctor Who), Matthew Fox (Lost), Stephen Moyer (True Blood), Charlie Sheen (Two and a Half Men), Jensen Ackles (Supernatural), Hugh Laurie (House), Chace Crawford (Gossip Girl) and Ed Westwick (Gossip Girl).

13 σχόλια:

  1. Mπραβο Ιαν,παιδι του Vampire diaries!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pioi einai olloi autoi oi agnwstoi?
    egw mono ton house kai ton jack kserw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. signomi st onomata evales tn hugh laurie kai dn evales tn zachary levi??eleos.....plaka kano!bravo stn ian

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. a den kserw eleana gia ton zachary, mono autous eixe, egw ekana aplws antigrafh epikolish xaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μισό να βγάλω το φτυάρι !!!

    ου στημένα !!!
    Ακούς εκεί να μην το πάρει ούτε ο Μάθιου Φοξ, ούτε ο Τζένσεν Ακλς, ούτε ο πρωταγωνιστής του Φριντζ.

    Και Φύσικα πλάκα κάνω, μπράβο στο παιδι που πήρε βραβείο στα Φλέκινγκ awards (πως λέγονται;). Να πω την κακία μου πρώτη φορά τα ακούω αυτά τα βραβεία, πάντως με βάση τον νικητή τα 2 πρωτα γράμματα (ΦΛ δηλαδή) ξέρουμε από που βγαίνουν...
    Αναρωτιέμαι ποιος είναι ο ιδρυτής του διαγωνισμού...

    Πάντως και εμένα μια εταιρία με το όνομα Stavros-Lost A.E. μου έδωσε βραβείο του καλύτερου ανθρώπου όλου του κόσμου, είμαι πολύ περίφανος !!!

    Άντε και εις ανώτερα !!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια αλλά.... καλύτερος ο Μαθιου....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε σχολιαζω και κανετε παρτυ...
    HAVE FUN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγω δεν εχω ξανακουσει τα βραβεια κ να πω την αληθεια ουτε καν κοιταξα πως λεγοντε κι απο που προερχοντε (ντροπη!)!!!
    σΧολιασε ντε!!!Διασκεδαζουμε κι οταν τα λες με τον τροπο που τα λες!!!
    Αλλα με ειδατε ε?Ενα μπραβο κ μονο ειπα,σα να ηρεμησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πω ρε σιγα...

    Τα αυτονοητα λεω παντα και ειμαι εγω κι ο κουκος.
    Ειπαμε στηριζουμε!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΙΑΝ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημοκρατια,αλλα οπως θες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. e kai fusika 8a to epairne o Ian gt poios allos allwste paizei pio kala apo auton!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...