Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Σημαντική Ανακοίνωση! To blog αναζητά διαχειριστες - συντακτες


Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως αναζηταμε συντακτες-διαχειριστες... κάθε δυνατή βοήθεια από κάποιον που πραγματικά αγαπά και του αρέσει η σειρά είναι δεκτή....


Aν γνωρίζει και από blogs ακόμη καλύτερα (αν και δεν ειναι τιποτα το δυσκολο)!!!! 
Αν κάποιος/α ενδιαφέρετε και έχει την όρεξη να βοηθήσει ας επικοινωνήσει μαζί μου στελνοντας μηνυμα στην σελιδα μας στο Facebook... 

https://www.facebook.com/pages/The-Vampire-Diaries-Greek-Blog/184170481620223?fref=ts
όπου θα μιλήσουμε και για τα υπόλοιπα θέματα.

*Αν ειναι να κατσει καποιος για εναν μηνα και μετα βαρεθει και σηκωθεί και φυγει, καλυτερα ειναι να μην ξεκινησει καν την προσπαθεια!

**Και την προηγουμενη φορα που ζητουσαμε διαχειριστες η ανταποκριση σας ηταν μεγαλη...αλλα λογο ελλειψεις χρονου δεν προλαβαμε να επικοινωνήσουμε μαζι σας (εκτος απο την νεα διαχειριστρια την Ευγενία)....τωρα ομως ειμαστε πανετοιμοι!


Σας ευχαριστώ για την στήριξη στο blog τόσο καιρό...!!!

15 σχόλια:

  1. Γεια σου!!! Αγαπω πραγματικά το tvd και με ενδιαφέρει η πρόταση σου!!! Ξέρω κάποια πράγματα σχετικά με τα μπλογκς αλλά θα χρειαστω λίγη βοήθεια!!! Θα επικοινωνήσω μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oti ginete kapoios syntakths -diaxeirisths ti prepei na kanei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. An mou ekshghsete kapoia pragmata tha mporousa na asxolhtho epeidh exo kai arketo elefthero xrono...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου θελω να γινω πολλυ συντακτης η διαχειριστης(παρολο που πρωτιμω το συντακτης γιατι ξερω πολλα απο μπλοκ ειχα παλια ενα και επεισης ξερω πολυ καλα να μεταφραζω ξενα κειμενα) θα ηθελα να με διαλεξεις και θα κανω οτι περισσοτερο μπορω ειμαι το euaki25 μελος του μπλοκ το επισκεπτομε καθημερινα και μου αρεσει πολυ και το εργο και το μπλοκ ελπιζω να με διαλεξεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οταν λεω αυτη ειμαι ενοω την εικονα οτι αυτην εχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω ωμος αναρωτιεμε να μαθω ποτε θα βγουν τα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eua, kai opoios allos thelei na boithisei sto blog steilte ena mhnima se auth thn selida.... https://www.facebook.com/pages/The-Vampire-Diaries-Greek-Blog/184170481620223

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γιωργο επειδη δεν εχω φασβοοκ δεν μπορεις να τα βγαλεις απο εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. eua steile toulaxiston ena minima se auto to mail an einai na ta poume apo eki...

    vampirediariesgr@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπορεις να μου πεις απο που να σου το στειλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. apo to diko sou mail sou steile ena mhnima sto mail pou sou estila parapano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. στο εστειλα γιωργο με ειμειλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε σας εχω στειλει και εγω.Σας παρακαλω αν μπορειτε δειτε το και απαντηστε μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θελω να μου απαντησετε αν βγηκα ναι η οχι μακαρι ναι γιωργο θα μου απαντησεις στο πριβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...