Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

1 χρόνο μαζί! Δείτε τι ετοιμάζω και σας περιμένω... DinosSK


Είμαστε έναν χρόνο μαζί σχεδόν... περάσαμε, είπαμε και θα πούμε ακόμα περισσότερα μαζί.

Αυτό τον καιρό γράφω το πρώτο μου script (σενάριο) που δημοσίευσα και κάποια στιγμή θα στείλω σε κανάλι στην Αμερική. 
Θα χαρώ να το κάνουμε μαζί αυτό για αυτό για όποιον θέλει μπορεί να μπει στο group μας στο FACEBOOK!

Θα χαρώ πολύ να είστε μαζί μου και μαζί με την co writer μου, Αθηνά σε αυτό το μαγικό ταξίδι που ετοιμάζουμε να βρεθούμε. 

Για όποιον θέλει σας περιμένω και εκεί να ταξιδέψετε μαζί μας ανάμεσα σε δύο κόσμους και φυσικά να μου πείτε εάν σας αρέσει και τι θα θέλατε να δείτε και εσείς ;) 

Με πολλή αγάπη...

~DinosSK

7 σχόλια:

  1. Μπράβο!Καλή επιτυχία!Θα μπω κάποια στιγμή να δω τι ετοιμάζεις(για χάρη σου,γιατί κατά τα άλλα δεν το πάω καθόλου το facebook) και θα συμμετέχω αν μπορώ.
    Αχ,πολύ χαίρομαι που γράφεις συγγραφικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει γράψει ένα σενάριο και θα το στείλει στην Αμερική.Μπορούμε να δούμε από τη σελίδα που έχει βγάλει περί τίνος πρόκειται και να ανταλλάξουμε ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές Επιτυχίες Dinos κάνε τα όνειρα σου Πραγματικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ :) Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά τα βάζω στα αγγλικά και στο Tumblr http://dinossk.tumblr.com/ μπορείς να βλέπεις και εκεί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε βρε σύντομα και σίριαλ ή ταινία.είμαι και εγώ συγγραφές.έχω γράψει 6 ατελείωτα βιβλία και 2 τελειωμένα.καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...